کد خبر: 29405
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 09:50

داخلی

»

اخبار کتاب

نخستین شماره فصلنامه «فرهنگ ملل اروپایی» منتشر شد

منبع : لیزنا
نخستین شماره  فصلنامه الكترونیكی «فرهنگ ملل اروپایی» به همت معاونت بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، منتشر شد.
نخستین شماره فصلنامه «فرهنگ ملل اروپایی» منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نخستین شماره  فصلنامه الكترونیكی «فرهنگ ملل اروپایی»، ویژه بهار 96 به مدیر مسئولی عباس خامه‌یار، معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سردبیری ابوالحسن خلج‌منفرد، مدیركل اروپا و آمریكا این سازمان، منتشر شد.

این فصلنامه  شامل بخش‌های پنج گانه گزارش‌های فرهنگی، مقالات و مطالعات کاربردی، گفت‌وگو با اندیشمندان، آشنایی با مراکز و نهادهای فرهنگی بین‌المللی و بخش معرفی کتب می‌شود.

اقتصاد فرهنگ و اقتصاد مقاومتی با تأكید بر كنفرانس بین‌المللی، سرمایه‌گذاری در فرهنگ در مسقط، نگاهی به كارنامه فكری و فرهنگی برخی از ایران شناسان و اسلام شناسان در كانادا، مسلمانان میانمار، ملتی در محاصره خشونت، اهمیت جهانی حماسه ماناس، جایگاه آموزش و ترجمه زبان فارسی در قزاقستان، از جمله مقالات فرهنگی این شماره از فصلنامه به شمار می‌رود.

در این فصلنامه، گزیده‌ای از مطالب تولید شده در نمایندگی‌های فرهنگی و حوزه‌های کارشناسی در ادارات کل تابعه معاونت بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تهیه و منتشر شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: