کد خبر: 29846
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 11:05

داخلی

»

اخبار کتاب

پنجاه و چهارمین نشست «یک کتاب، یک نویسنده» در بهاران

منبع : لیزنا
پنجاه و چهارمین نشست «یک کتاب، یک نویسنده» به بررسی کتاب «زیبا صدایم کن» تالیف فرهاد حسن زاده و با حضور منتقد اثر مصطفی خرامان 24 مرداد ساعت 16 در کتابخانه فرهنگ سرای بهاران می پردازد.
پنجاه و چهارمین نشست «یک کتاب، یک نویسنده» در بهاران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای بهاران، در نشست پنجاه و چهارمین برنامه «یک کتاب، یک نویسنده» کتاب «زیبا صدایم کن» را با حضور جمعی از علاقه مندان حوزه کتاب و کتاب خوانی مورد بررسی قرار می دهد.

کتاب زیبا صدایم کن قصه دختر 15 ساله ای به نام زیبا است که در آسایشگاه کودکان بی سرپرست زندگی می کند و پدرش به خاطر اختلال روانی در تیمارستان به سر می برد و مادرش از او جدا شده و با فرد دیگری ازدواج کرده است.

زیبا صدایم کن تصویرگر رابطه دختری با پدرش در خیابان های شلوغ تهران است و یک فضای شهری را به تصویر می کشد.

زیبا صدایم کن در 191 صفحه، قطع وزیری در سال 94 از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده و در دسترس قرار گرفته است.

 

از علاقه مندان به حوزه کتاب و کتا ب خوانی دعوت می شود برای شرکت در این نشست به کتابخانه بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: