کد خبر: 29973
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 13:50

داخلی

»

اخبار کتاب

پيام تبريك مدير عامل خانه كتاب به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع : لیزنا
مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب با صدور پیامی انتصاب آقای سیدعباس صالحی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم تبریک گفت.
پيام تبريك مدير عامل خانه كتاب به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، متن پیام  مجیدغلامی جلیسه به وزیر   فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیراست:«انتصاب بجا و شایسته جنابعالی  به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم از طرف رئیس محترم جمهوری را كه با رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی همراه بود، صمیمانه تبریك و تهنیت عرض می كنم

بدون شك این انتخاب نشات گرفته از تعهد، كارآمدی، شایستگی‌، تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در دوره ها و مسئولیت های مختلف است كه موجبات رشد و ارتقاء مجموعه فرهنگی كشور را در پی خواهد داشت و در پی این انتخاب و انتصاب شایسته می توان افقی روشن و آینده ای پر از امید را برای مجموعه فرهنگی و هنری كشور متصور شد.

جنابعالی یكی از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش  كشور محسوب می شوید كه همواره با تفكر فرهنگی و به دور از حاشیه های سیاسی در مسیر تحقق اهداف جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر گام برمی دارید.

با حضور شایسته جنابعالی در این جایگاه خطیر و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت‌های فراوان و متنوع فكری بیش از پیش شاهد افق‌های روشن در تقویت جایگاه فرهنگ در جامعه خواهیم بود.

ضمن تقدیر از حسن انتخاب دولت تدبیر و امید و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای انتخاب جنابعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تداوم توفیقات جنابعالی را آرزومندم.»

بابایی
|
Iran
|
1396/05/29 - 14:42
0
0
هزار ماشااله به این سرعت عمل. فکر می کنم هنوز نزدیکان وژیر فرصت نکردن به ایشون تبریک بگن یعنی هنوز ایشان از مجلس خارج نشده. کاش همه کارهامون اینجوری بود الان از ژاپن هم جلوتر بودیم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: