کد خبر: 30072
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 10:29

داخلی

»

اخبار کتاب

«آلوت» در قم نقد می شود

منبع : لیزنا
کتاب «آلوت» نوشته امیر خداوردی روز جمعه (سوم شهریور)در سرای ناشران قم نقد می شود
«آلوت» در قم نقد می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، كتاب «آلوت» جمعه (سوم شهریور) با حضور نویسنده كتاب، رامبد خانلری و مصطفی علیزاده در سرای ناشران قم نقد و بررسی می شود.

امیر خداوردی، نویسنده کتاب«آلوت» می‌گوید: «آلوت» به این نكته توجه ویژه داشته كه می‌شود از دین قرائتی پر از خشونت و افراطی‌گری یا قرائتی انسانی‌ و معقول‌ داشت یا حتی مثل شاه سلطان حسین داستان «آلوت» به قرائتی خیال‌انگیز و پر از وهم رسید. حقیقتش نمی‌توانم بگویم موضوع «آلوت» دقیقا چیست؟ تكفیر هست، اما این تكفیر بیشتر در برداشت‌ها و تفسیرها ریشه دارد. «آلوت» به این نكته توجه ویژه داشته، به این‌كه می‌شود مثل فخرالدین داستان قرائتی پر از خشونت و افراطی‌گری از دین داشت و می‌شود مثل رضوان صدیق  دیگر شخصیت رمان «آلوت» قرائتی  انسانی‌تر و معقول‌تر داشت و یا حتی مثل شاه سلطان حسین  داستان می‌توان به قرائتی خیال‌انگیز و پر از وهم رسید. این یكی از مهمترین چیزهایی است كه در «آلوت» می‌بینیم.

نقد و بررسی كتاب «آلوت» جمعه (سوم شهریور) ساعت 18 در سرای ناشران به نشانی قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه سوم، سرای ناشران برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: