کد خبر: 31540
تاریخ انتشار: شنبه, 20 آبان 1396 - 17:15

داخلی

»

اخبار کتاب

تقدیر از برگزیدگان کتاب سال اردبیل

منبع : لیزنا
همزمان با مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل، از برگزیدگان کتاب سال در این استان تقدیر می شود.
تقدیر از برگزیدگان کتاب سال اردبیل

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل از 21 تا 26 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل دایر می‌شود.

این نمایشگاه در 2 سالن مجزا و با حضور 306 ناشر از سراسر کشور و ارائه 34 هزار و 243 عنوان کتاب در 145 غرفه برگزار می‌شود.

از استان اردبیل 10 ناشر در نمایشگاه حضور دارند و بخش فروش متمرکز کتاب‌هایی از 45 ناشر را عرضه می‌کند. 8 کتاب فروش منتخب شهر اردبیل در برگزاری نمایشگاه همکاری دارند و بن‌های تخفیف که در نمایشگاه توزیع می‌گردد تا 15 روز بعد از برگزاری در این کتاب‌فروشی اعتبار خواهد داشت. مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌گردد.

تقدیر از برگزیدگان کتاب سال استان و تقدیر از نویسندگان 10 عنوان کتاب و 3 ناشر فعال استان، کارگاه داستان‌نویسی و قصه‌گویی، اجرای برنامه قرآنی و پیوند کتاب کودک، نشست کتاب‌خوانی با محوریت معرفی آثار نویسندگان استان، برگزاری نشست اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی با حضور جعفر ابراهیمی شاهد و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل 21 تا 26 آبان ماه از ساعت 10 صبح تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل برپا است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: