کد خبر: 32164
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 آذر 1396 - 09:19

داخلی

»

اخبار کتاب

شرکت انتشارات الهدی در دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیشکک

منبع : لیزنا
مؤسسه بین‌المللی انتشارات الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با عرضه بیش از 100 جلد کتاب و نشریه فارسی، قرقیزی و روسی در دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیشکک جمهوری قرقیزستان، شركت كرد.
شرکت انتشارات الهدی در دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیشکک

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام اداره‌كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، 23 آذرماه با حضور شخصیت‌های فرهنگی قرقیزستان، دوستدارات کتاب و دانشجویان دانشگاه‌های بیشکک، نمایندگان کشورهای دوست از جمله سفیر و رایزن جمهوری اسلامی ایران در در سالن کتابخانه ملی جمهوری قرقیزستان افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه اين نمايشگاه، خانم آینورا تمیربیک اوا، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ، اطلاع‌رسانی و گردشگری قرقیزستان، سلطان‌اف، شاعر برجسته قرقیزی، خانم کالیستراتوا، ريیس انتشارات «نارودنایا اوسیتا» و بوندرانکو، نماینده مؤسسه انتشار و توسعه کتاب در قرقیزستان در زمینه جایگاه و اهمیت کتاب و لزوم گسترش آن سخنراني كردند.

همچنین، کتاب‌ «دوره کودکی» چنگیز آیتماتف به زبان بلاروسی و «داستان‌های مادر گیتی» اوموکیوف، انتشارات Kut Aalam»»،«ST.art Ltd» ، «Hertfordshire Press»، «ARCUS» رونمایی شد.

 

مؤسسه بین‌المللی انتشارات الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با شركت در اين نمايشگاه به عرضه بیش از 100 جلد کتاب و نشریه فارسی، قرقیزی و روسی مي‌پردازد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: