کد خبر: 33029
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 بهمن 1396 - 10:38

داخلی

»

اخبار کتاب

معرفی مجموعه کتاب‌های «فرهنگ و محیط زیست»

منبع : لیزنا
پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست مجموعه کتاب‌های «فرهنگ و محیط زیست» را معرفی می کند.
معرفی مجموعه کتاب‌های «فرهنگ و محیط زیست»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، کتاب‌های «جامعه و تغییرات آب و هوا»، «فقر و محیط زیست؛درک رابطه‌ها درسطح خانوار»، «اخلاق محیط زیست؛ درآمدی بر فلسفه محیط زیست»، «اصول اخلاق آب»، «آب،بوم سازگان و جامعه: تلاقی رشته‌ها»، «یاریگری گروداران در حکمرانی فراگیر آب» که باهمکاری شورای اجتماعی کشور ذیل عنوان «فرهنگ و محیط زیست» از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است، روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰ صبح در کتابخانه مرکزی سازمان حفاظت محیط زیست معرفی می‌شوند.

این مجموعه به دنبال بررسی و تجزیه‌وتحلیل  ابعاد انسانی و اجتماعی پدیدۀ تغییر آب‌وهوا و نیز سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته در این خصوص در عرصه جهانی است. نگارندگان این مجموعه معتقدند شناخت ابعاد آسیب‌پذیری اجتماعی تغییر آب‌وهوا می‌تواند به برنامه‌ریزی آینده برای مدیریت بحران‌های محیط زیستی کمک نماید.

 

در این برنامه حمیدرضا درودیان مترجم کتاب «یاریگری گروداران در حکمرانی فراگیر آب» و  ویدا نوشین‌فر، مترجم کتاب«آب، بوم سازگان و جامعه: تلاقی رشته‌ها» درباره این مجموعه سخنرانی خواهند کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: