کد خبر: 33866
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 فروردين 1397 - 10:56

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز ثبت نام نهادها و سازمان‌ها برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

منبع : لیزنا
 ثبت نام نهادها و سازمان‌ها برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد.
آغاز ثبت نام نهادها و سازمان‌ها برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت نام نهادها و سازمان‌های برای حضور در سی  یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز شنبه (18 فروردین ماه) آغاز شد.

تمامی سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات و عرضه‌کنندگان كالا، محصولات، خدمات و فعالیت‌های مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی براي حضور در بخش سازمان‌ها و نهادها می‌توانند با ورود به بخش ثبت نام سازمان‌ها و نهادها نسبت به ثبت‌نام برای حضور در این رویداد مهم فرهنگی اقدام کنند.

ثبت‌نام در بخش سازمان‌ها و نهادها در سایت سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صرفاً به ‌منزله درخواست حضور محسوب می‌شود و ثبت‌نام قطعی پس از بررسی درخواست‌ها، به متقاضیان واجد شرایط اعلام می‌شود. همچنین با توجه به محدودیت فضا، به درخواست‌های رسیده برحسب اولویت زمانی ترتیب اثر داده خواهد شد.

نهادها و سازمان‌های همکار فرصت دارند تا تاریخ 26 فروردین ماه سال جاری نسبت به ثبت نام در سایت اقدام کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره  2-66415271 داخلی 175 يا شماره 09389278913 تماس بگیرند.ش

گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: