کد خبر: 34576
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 ارديبهشت 1397 - 09:49

داخلی

»

اخبار کتاب

«چه هوایی را دوست داری؟» منتشر شد

منبع : لیزنا
«چه هوایی را دوست داری؟» با نویسندگی و تصویرگری زهره پریرخ از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خردسالان منتشر شد.
«چه هوایی را دوست داری؟» منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این اثر از مجموعه کتاب‌های تصویری «قصه، فکر، گفت‌وگو» است که در پایان آن پرسش‌هایی مطرح می‌شود و گفت‌وگو در باره‌ی قصه را برای کودکان ممکن می‌کند.

بزرگ‌ترها می‌توانند کتاب را در اختیار کودکان قرار دهند تا آن‌ها به دقت تصویر آن را ببینید، همراه با کودک، قصه بخوانند و در باره قصه به گفت‌وگو بپردازند.

بر همین اساس این کتاب، داستان‌های حیوانات مختلف را در یک روز ابری و بارانی روایت می‌کند که گربه و گوسفند غمگین و بی‌حوصله‌ می‌شوند ولی قورباغه‌ها از خوشحالی فریاد می‌زنند و ادامه داستان....

نویسنده در پایان این کتاب نکته‌هایی همچون ایجاد محیط صمیمی و راحت، نشستن پدر و مادر و کودک در یک سطح کنار هم، قطع نشدن جریان گفت‌ و شنود در باره‌ی قصه و... را یادآور شده است.

کتاب 26 صفحه‌ای «چه هوایی را دوست داری؟ مناسب گروه سنی «الف» (5 تا 7 سال) است.

گفتنی است این اثر با شمارگان 7000 نسخه و قیمت 10هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور قابل خریداری است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: