کد خبر: 34655
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 15:57

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان ثبت‌نام در دومین دوره پیشرفته رمان

منبع : لیزنا
 بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، برای پذیرش ادب‌جو در دومین دوره کارگاهی و پیشرفته آموزش رمان فراخوان داد.
فراخوان ثبت‌نام در دومین دوره پیشرفته رمان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، علاقه‌مندان به دو شیوه ارائه رزومه ادبی و چکیده رمان در 8۰۰ کلمه یا معرفی و تایید حداقل یک نویسنده معتبر و سرشناس، می‌توانند به جمع فراگیران راه یابند.

متقاضیانی که گزینه معرفی و تایید حداقل یک نویسنده را انتخاب می‌کنند، باید تصویر معرفی‌نامه را در فرم الصاق کرده و اصل آن را روز مصاحبه حضوری تحویل دهند.

متقاضیان برای ثبت‌نام باید به این درگاه اینترنتی مراجعه و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند و پذیرش نهایی همه داوطلبان از طریق مصاحبه حضوری انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام بنیاد شعر و ادبیات داستانی، علاقمندان فقط تا چهاردهم خردادماه فرصت دارند برای حضور در دوره پیشرفته رمان نام‌نویسی کنند.

گفتنی است دومین دوره پیشرفته‌ی رمان با تدریس و هدایت «محمدرضا بایرامی» برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام فقط از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد، اما برای دریافت اطلاعات و جزییات ثبت‌نام در این دوره، شماره تلفن 88322399 داخلی 201 در ساعت اداری پاسخگو خواهد بود.

یادآور می‌شود، پیش از این، نخستین دوره پیشرفته رمان با حضور ادب‌جویان علاقمند از سراسر کشور و با تدریس و هدایت «احمد دهقان» برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: