کد خبر: 35119
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 خرداد 1397 - 15:38

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری نکوداشت زنده‌یاد «استاد عبدالعلی خسروی» در فرهنگ‌سرای ارسباران

منبع : لیزنا
 آیین نکوداشت زنده‌یاد «استاد عبدالعلی خسروی» شاعر و نویسنده چهارشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
برگزاری نکوداشت زنده‌یاد «استاد عبدالعلی خسروی» در فرهنگ‌سرای ارسباران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگسرای ارسباران، آیین نکوداشت زنده‌یاد «استاد عبدالعلی خسروی» شاعر و نویسنده چهارشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۸ با حضور و سخنرانی مسعود احمدی مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان، اردشیر صالح پور پژوهشگر تئاتر و حجت‌الاسلام علی نظر ممبینی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

همچنین شعرخوانی قهرمان محمدی و علی داد رحیمی، اجرای موسیقی ملک مسعودی، خاطره گویی سیروس احمدی فر، سخنرانی آذردخت خسروی و تجلیل از خانواده محترم خسروی بخش‌های دیگر این مراسم است.

استاد عبدالعلی خسروی معروف به «خسرو» و «خسرو قائد» فرزند غلامحسین بن رستم بن خسرو بن محمّدعلی بن میر قائد بابادی بختیاری، شاعر توانا و محقّق و نویسنده پرتلاش معاصر در ۱۲ مهر ۱۳۰۷ در ایذه خوزستان متولّد شد. وی در دانشگاه تهران تا مقطع لیسانس تحصیل کرد و پس از آن در اداره فرهنگ و هنر خوزستان به عنوان معاون نگارش و کتابخانه‌ها مشغول به کار شد و راه‌اندازی چند کتابخانه و تجهیز کتابخانه‌های استان خوزستان را بر عهده گرفت.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: