کد خبر: 35122
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 خرداد 1397 - 17:08

داخلی

»

اخبار کتاب

دیدار چهره به چهره با نویسندگان در «گلبرگ کتاب»

منبع : لیزنا
خانه فرهنگ گلبرگ باهدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه «گلبرگ کتاب» را با حضور معصومه بهارلویی نویسنده برگزار می‌کند.
دیدار چهره به چهره با نویسندگان در «گلبرگ کتاب»

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه8 و فرهنگسرای گلستان، با توجه به تاثیر دیدار چهره به چهره با نویسندگان در ترغیب به مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی برنامه «گلبرگ کتاب» به همت کتابخانه گلبرگ روز چهارشنبه 30خردادماه باحضور معصومه بهارلویی نویسنده برگزار می شود.

معصومه بهارلویی فارغ التحصیل رشته ی تاریخ دانشگاه الزهرا است و نوشتن را از دوران نوجوانی شروع کرده اما اولین کتاب چاپ شده اش سال 88، انتهای سادگی است. بعد از انتهای سادگی، دو کتاب «مجنون تر از فرهاد» و«این روزها» که حاصل دوران آماتورنویسی اش بوده به چاپ رسانده است. دو سه سالی به خاطر تحصیل از نوشتن دور بوده اما بعد از آن با انرژی بیشتر برگشت و کار نوشتن رو به صورت حرفه ای دنبال کرد که حاصلش کتاب های «شب چراغ» و «گل وسکه و ماه» بود دو کتاب مشترک همراه با استادش خانم منجزی و به صورت چت آنلاین با عنوان های «بهت اصلا نمیاد» و می درخشد» به رشته ی تحریر درآمده است.

آخرین کتاب چاپ شده اش، «نطلبیده» هست، کتابی در هم تنیده با کتاب «یکی نبود» خانم منجزی که در عین مشترک بودن، داستانی کامل مجزا هم هست. کتاب «بلاگردون» را نیز به تازگی به پایان رسانده است درونمایه و سوژه های کتاب‌هایش، حول محور خانواده هستند با استفاده از ابزارهای شناخته شده ی رمان.

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند روز چهارشنبه 30خردادماه ساعت 17 به خانه فرهنگ گلبرگ واقع در خیابان دردشت شمالی، بالاتر از چهارراه گلبرگ، خیابان شهید یعقوبی، مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77183998 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: