کد خبر: 35463
تاریخ انتشار: شنبه, 16 تیر 1397 - 15:56

داخلی

»

اخبار کتاب

کلاس‌های زبان و ادبیات فارسی در دانشکده دکن هند در حال برگزاری است

منبع : لیزنا
دوره‌های زبان و ادبیات فارسی در دانشکده دکن شهر پونای هند، با همت و پشتیبانی خانه فرهنگ ایران در بمبئی و با هدف اشاعه زبان فارسی و فرهنگ ایران‌زمین، در حال برگزاری است.
کلاس‌های زبان و ادبیات فارسی در دانشکده دکن هند در حال برگزاری است

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این دوره‌های آموزش زبان فارسی در دو بخش مقدماتی و پیشرفته در روزهای تعطیل پایانی هفته، شنبه و یکشنبه، دایر است و هر دوره شامل 40 جلسه دو ساعت خواهد بود که دانش‌آموزان نه تنها می‌توانند دستور زبان فارسی و واژگان را فرا بگیرند؛ بلکه با تاریخچه روابط دیرین دو کشور نیز آشنا می شوند.

تعداد زبان‌آموزان در سطح مبتدی 25 نفر و در گروه پیشرفته 7 نفر است که از زمان آغاز تا کنون 25 جلسه برای هر دو دوره تشکیل شده است.

همچنین در این دوره‌ها که با تدریس صادق باغفلکی برگزار می‌شود، از کتاب های جدید آموزش زبان فارسی بنیاد سعدی؛ «گام اول» برای دوره مقدماتی و کتاب «مینا» برای دوره پیشرفته استفاده شده است.

یادآور می شود، سال گذشته توافقنامه دوجانبه آموزش زبان و ادب فارسی در دانشکده دکن پونا به امضای رییس خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و رییس دپارتمان زبان‌شناسی این دانشکده، رسید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: