کد خبر: 36448
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 25 مرداد 1397 - 10:12

داخلی

»

اخبار کتاب

نخستین جلسه هماهنگی دبیران علمی طرح «گفت‌وگوهای فرهنگی» برگزار شد

منبع : لیزنا
نخستین جلسه هماهنگی دبیران علمی طرح «گفت‌وگوهای فرهنگی به مثابه راهبرد حل مسئله» بیست ‌و‌ دوم مرداد ۹۷ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات،  برگزار شد.
نخستین جلسه هماهنگی دبیران علمی طرح «گفت‌وگوهای فرهنگی» برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در این جلسه نمایندگان ۱۰ معاونت و سازمان تابعه وزارت ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه، دکتر محمدرضا بهمنی، مشاور وزیر در گسترش ارتباطات فرهنگی، توضیحات مبسوطی در خصوص اهداف خرد و کلان  این طرح بیان کرد و افزود: تمرکز این طرح بر ساماندهی گفت‌وگوهای هدفمند ناظر بر مسائل موجود در حوزه‌های مأموریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چهار سطح اصحاب فرهنگ و هنر؛ کارگزاران عرصه‌های اجرا، تقنین و قضا؛ صاحبنظران دانشگاهی و حوزوی؛ و صنوف و موسسات مردمی به‌منظور حل مسئله و ارائه راهبرد صورت می‌گیرد.

در ادامه، دکتر داریوش مطلبی، مشاور پژوهشی رئیس پژوهشگاه، درخصوص نحوه اجرای طرح و حدود و ثغور آن توضیحات تکمیلی ارائه کرد. سطوح و نظام موضوعات گفتگو‌ها، سطوح طرفین گفت‌وگوها، زمان بندی جلسات گفت‌وگو، و همچنین نقش دبیران علمی در اجرای این طرح از دیگر نکاتی بود که بدان پرداخته شد.

در ادامه جلسه، هر یک از دبیران علمی دیدگاه‌های خود را درخصوص ساختار طرح و نحوه عملیاتی‌کردن آن بیان کردند.

 پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مسئول دبیرخانه طرح گفت‌وگوهای فرهنگی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: