کد خبر: 37542
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مهر 1397 - 08:45

داخلی

»

اخبار کتاب

چاپ چهارم «انگار خودم نیستم» منتشر شد

منبع : لیزنا
رمان «انگار خودم نیستم» نوشته یاسمن خلیلی فرد پس از ده ماه به چاپ چهارم رسید.
 چاپ چهارم «انگار خودم نیستم» منتشر شد

 به گزارش لیزنا، این کتاب سومین کتاب خلیلی فرد پس از رمان «یادت نرود که ...» و کتاب سینمایی «نقش جنگ بر سینمای غیرجنگی ایران» است.

کتاب «انگار خودم نیستم» اواخر دیماه ۹۶ در ۱۱۰۰ نسخه از نشر ققنوس منتشر شد؛ این کتاب داستان چند زوج را روایت میکند که بحرانهایی مشترک را تجربه میکنند و رویدادهای زندگی هر یک بر دیگری نیز تاثیر می گذارد. این رمان هفت راوی دارد و فضایی اجتماعی/ روانشناسانه.

یاسمن خلیلی‌فرد، کارشناس ارشد کارگردانی سینما از دانشگاه هنر تهران و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی می باشد. او سالها تجربه روزنامه نگاری و ساخت فیلمهای کوتاه را دارد.

پاراگرافی از  «انگار خودم نیستم»:

بابک آدم زمانه عکسهای چاپی و دوربین آنالوگ و‌ نامه‌های دستنویس خط‌خورده است.خودش میگوید پیش از ازدواج برای آدریانا نامه عاشقانه می‌انداخته توی صندوق‌پست خانه‌اش. می‌گوید نامه عاشقانه باید بوی کاغذ و مرکب و ادکلن بدهد و ایمیل و کلمات تایپ‌شدت هیچ‌وقت جای نامه‌ی دست‌نویس را نمی‌گیرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: