کد خبر: 38821
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 اسفند 1397 - 15:01

داخلی

»

اخبار کتاب

نکوداشت چهار نامزد جایزه‌ آستریدلیندگرن در کانون پرورش فکری

منبع : روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
 چهار نامزد دریافت جایزه‌ جهانی آستریدلیندگرن در آیین‌های جداگانه‌ ای طی روزهای ۵ تا ۸ اسفند ۱۳۹۷ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند.
نکوداشت چهار نامزد جایزه‌ آستریدلیندگرن در کانون پرورش فکری

به گزارش لیزنا، در این نکوداشت‌ها قرار است از علی‌اصغر سیدآبادی، فرهاد حسن‌زاده، جمشید خانیان و هوشنگ مرادی کرمانی چهار نویسنده کودک و نوجوان  تجلیل شود.

بر اساس این خبر روز پنجم اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ ویژه‌برنامه‌ی مهرآیین نکوداشت علی‌اصفر سیدآبادی برگزار می‌شود و در ادامه روزهای ششم، هفتم و هشتم اسفند نیز در همین ساعت به ترتیب از فرهاد حسن‌زاده، جمشید خانیان و هوشنگ مرادی‌کرمانی قدردانی خواهد شد.

بر همین اساس این ویژه‌برنامه‌ها به همت اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برپا می‌شود ودر آن شاعران، نویسندگان و مسوولان فرهنگی کشور به ایراد سخن خواهند پرداخت.

مهرآیین‌های نکوداشت نامزدهای جایزه‌ی جهانی آسترید لیندگرن در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: