کد خبر: 19583
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 فروردين 1394 - 15:46

داخلی

»

خبردان

برگزاری محفل ادبی مشاعره «رو به رو» با حضور رضا رفیع

فرهنگسرای فردوس چهارشنبه (2 اردیبهشت) بیست و دومین مسابقه مشاعره «رو به رو» را با اجرای «رضا رفیع» برگزار می کند.
برگزاری محفل ادبی مشاعره «رو به رو» با حضور رضا رفیع

 

به گزارش لیزنا، سلسله محافل ادبی مشاعره با عنوان «رو به رو» به منظور جذب و شناسایی استعدادهای ادبی در سطح منطقه به ویژه میان جوانان با اجرای رضا رفیع برگزار می شود.

 

رضا رفیع روزنامه نگار، شاعر و طنزپرداز متولد سال 1347 است که از سال ها پیش فعالیت دارد و نگاه طنز آمیزش بیشتر متوجه اقتصاد و مسائل روزمره زندگی مردم است؛ «حرف اضافه»، «آب در هاون»، «باد در غربال» و «مشت بر سندان» نام کتاب‌ های وی می باشد.

 

بیست و دومین محفل ادبی مشاعره «روبه رو» چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه ساعت 17 به داوری محمدرضا سهرابی نژاد میزبان علاقه مندان به شعر و مشاعره است؛ همچنین در پایان این برنامه جوایزی به برندگان اهدا می شود.

 

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و شرکت در این برنامه به فرهنگسرای فردوس به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع سلیمی جهرمی مراجعه یا به تارنمای ferdos.farhangsara.ir  مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: