کد خبر: 23894
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1395 - 12:06

داخلی

»

خبردان

بازدید رایزن فرهنگی سفارت افغانستان از ایرانداک

دکتر محمد افسر رهبین، رایزن فرهنگی سفارت افغانستان ضمن حضور در ایرانداک و با هدف انعقاد تفاهمنامه همکاری با این موسسه با فعالیت‌های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران آشنا شد.
بازدید رایزن فرهنگی سفارت افغانستان از ایرانداک

به گزارش لیزنا، دکتر محمد افسر رهبین، رایزن فرهنگی سفارت افغانستان، در نشستی با حضور دکتر سیروس علیدوستی، رئیس پژوهشگاه، دکتر بهزاد دوران، معاون پژوهش و جمعی از مدیران پژوهشگاه با فعالیت ‌های ایرانداک آشنا شد.

 

در این بازدید که روز یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 انجام شد، فعالیت ‌های پژوهشی ایرانداک برای وی تشریح و با خدمات ایرانداک آشنا شد.

 

در پایان دکتر رهبین، از واحد فراهم‌ آوری و ارتباطات (اسكن پايان‌ نامه‌ها)، سازماندهی و تحلیل اطلاعات، تالار جستجو، کتابخانه و آموزش بازديد كرد.

 

گفتنی است، بازدید رایزن فرهنگی سفارت افغانستان از ایرانداک در راستای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی، فناوری و پژوهشی میان وزارت عتف و وزارت تحصیلات عالی افغانستان در روز یکشنبه 5 اردیبهشت ماه 1395 انجام شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: