کد خبر: 21186
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 مهر 1394 - 12:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مشق شب در کتابخانه

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد خدمات خاصی برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهد و دانش آموزانی که عضو کتابخانه هستند می‌توانند در طول سال تحصیلی تکالیف خود را در محیط کتابخانه به انجام برسانند.
مشق شب در کتابخانه

 

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد خدمات خاصی برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهد، در این کتابخانه امکان استفاده از سی هزار جلد کتاب، نشریه و لوح فشرده و نیز منابع مرجع برای انجام تکالیف پژوهشی، شرکت در کارگروه های مشورتی، شرکت در طرح کتابدار-دانش آموز که در راستای توانمندسازی نوجوانان انجام می شود و ... فراهم است.

 

 از فروردین 1394 فضای بخشهای کتابخانه افزایش یافت و هم اکنون دانش آموزانی که عضو کتابخانه هستند می‌توانند در طول سال تحصیلی تکالیف خود را در محیط کتابخانه به انجام برسانند.

 

 این کار با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخانه و نیز آسودگی خاطر والدین شاغل انجام می شود. دانش آموزان عضو کتابخانه که سن آنها بالای یازده سال است، می توانند بعد از تعطیل شدن مدارس به کتابخانه بیایند و تا ساعت 18 در فضای کتابخانه کارهای تحقیقی و تکلیفی خود را انجام دهند. 

 

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با بخش کودکان و نوجوانان کتابخانه  شماره 7-22894004 داخلی (16) تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :
سروی
|
Iran
|
1394/07/08 - 08:51
2
2
استاد گرامی سرکار خانم/جناب آقای تهران
کمی فکر کن، دانش آموز بجای توی خانه که حالا امکاناتی دارد یا نه، یا افراد دیگر در خانه با او کار دارند یا خودش هر بار خسته شد بدش نمی آیدسری به این طرف آن طرف بزند، سر یخچالی برود،‌گینی بازی کند، کارتونی نگاه کند،
قرار گرفتن در فضای کتابخانه،‌ مهمترین وجه این کار است و دستاورد خوبی برای کتابداران که کودک را به این محیط عادت می دهند. در دقایق خستگی در کردن قرار نیست سر یخچال برود و یا دگمه تلویزیون را بزند و حتی با تلفن همراهش بازی کند، می تواند برود در قفسه ای کتاب ورق بزند.
من این امکان را درکتابخانه های چند کشور دیدم. البته آنجا نظام آموزش و 1رورش تک متنی نیست و بچه ها باید به کتابخانه بروند ولی بیشترک تابخانه هایمدارس،‌ولی بسیار دیدم کودکان در حال انجام تکلیف درسی درکتابخانه های عمومی که لذت بخش بود
تهران
|
Iran
|
1394/07/07 - 19:23
3
8
متاسفم
یعنی کتابدار وکتاب یه گوشه باشن عضوبیادمشقشوبنویسه بره.بااین برنامه هاکتابخوانی توسعه پیدانمی کنه.
جایگاه کتابخانه بالاترازاینهاست.خب خانمها بیان توکتابخونه سبزی پاک کنن.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: