کد خبر: 22527
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 دی 1394 - 12:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نخستین نشست «کتابخوان» ویژه نابینایان

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران از نخستین نشست «کتابخوان» ویژه نابینایان استان تهران با حضور دبیر کل و جمعی از معاونین، مشاورین، مدیران کل نهاد و کتابداران تهرانی خبر داد.
نخستین نشست «کتابخوان» ویژه نابینایان

به گزارش لیزنا، علی نیکنام، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران اعلام کرد: نخستین نشست «کتابخوان» ویژه نابینایان، ساعت 14 روز دوشنبه بیست و یکم دی 1394 با حضور دبیر کل، معاونین، مشاورین، مدیران کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور  و کتابداران استان تهران، در تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود.

                                                         

علی نیکنام گفت: سلسله نشست ‌های «کتابخوان» به منظور اشتراک‌ گذاری کتاب‌ های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌ شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه ‌های عمومی و همه علاقه ‌مندان به کتابخوانی، به معرفی کتاب ‌های موردنظر خود می ‌پردازند و در جلساتی که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می ‌شود، افراد شرکت ‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌ مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌ گذارند.

برچسب ها :
کاظم حافظیان رضوی
|
Germany
|
1394/10/20 - 14:27
2
2
بسیار حرکت پسندیده و قابل تقدیری است. تبریک به آقای نیکنام و همکاران محترم کتابدار.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: