کد خبر: 23801
تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1395 - 08:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه موضوعی روز ملی خلیج فارس برپا شد

به مناسبت روز ملی خلیج فارس (10 اردیبهشت) نمایشگاهی از اسناد و کتاب هایی با موضوع خلیج همیشه فارس در سالن مرکزی کتابخانه علامه دهخدا بجنورد استان خراسان شمالی برگزار شد.
نمایشگاه موضوعی روز ملی خلیج فارس برپا شد

 

به گزارش لیزنا، محمد امامیان، مسئول کتابخانه علامه دهخدا در این باره گفت: به مناسبت روز ملی خلیج فارس نمایشگاهی از اسناد و کتاب هایی با موضوع خلیج همیشه فارس در سالن مرکزی کتابخانه علامه دهخدا بجنورد برپا شد.

 

محمد امامیان در ادامه افزود: ارزش نهادن و یاد آوری مناسبت ‎های ملی وظیفه دستگاه ها و مجموعه های فرهنگی است.

 

وی هدف برپایی این نمایشگاه را آشنایی بسیاری از مراجعین با کتابهایی با موضوع خلیج فارس دانست و گفت: مراجعین می توانند برخی از این کتاب ها  را به امانت گرفته و مطالعه کنند. در این نمایشگاه همچنین برخی اسناد مربوط به تاریخ و قدمت تاریخی فارسی بودن خلیج همیشه فارس نیز در معرض دید عموم مراجعین قرار گرفته است.

 

گفتنی است این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل سالن اصلی کتابخانه  عمومی علامه دهخدا جهت بازدید عموم مراجعین دایر است.

 

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کتابخانه ثامن الحجج (ع) بهکده

مسئول کتابخانه ثامن الحجج (ع) بهکده گفت: معاون وزیر جهاد کشاورزی و تعاون روستایی کشور به همراه هیئت همراه  از کتابخانه ثامن الحجج (ع) روستای بهکده رضوی شهرستان مانه و سملقان بازدید کرد.

 

زارع گفت: صفائی، معاون وزیر جهاد کشاورزی از تعداد منابع موجود در کتابخانه و همچنین تعداد اعضا پرس و جو و از بخش های کودک و مخزن و سالن های مطالعه بازدید کرد. همچنین به برندگان مسابقه نقاشی توسط وی جوایزی اهدا شد و در پایان معاون وزیر جهاد کشاورزی کشور بیان نمود: توسط مدیریت محترم شرکت سهامی زراعی به دانش آموزان فعال و حاضر در کتابخانه جوایزی اهدا شود.

 

مسئول کتابخانه ثامن الحجج (ع) بهکده عنوان داشت :حاضرین در این بازدید مسئولین جهاد کشاورزی استان، مسئولین تعاون روستایی استان، مدیریت شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی، نیروی انتظامی و مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان مانه و سملقان و اعضای شورای روستای بهکده رضوی بودند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: