کد خبر: 24641
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 تیر 1395 - 08:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری هفتگی کارگاه قصه گویی در کتابخانه عمومی قائم(عج) فردوس

منبع : لیزنا
کارگاههای قصه گویی به صورت هفتگی در کتابخانه عمومی قائم(عج) فردوس،خراسان جنوبی، برگزار می شود.
برگزاری هفتگی کارگاه قصه گویی در کتابخانه عمومی قائم(عج) فردوس

 

به گزارش لیزنا، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردوس با اعلام این خبر گفت: با همکاری اعضای کانون ادبی کتابخانه مقرر شد، پنج شنبه های هر هفته کارگاه قصه گویی برای کودکان برگزار شود.

اسدی با اشاره به اینکه برنامه قصه خوانی در محیطهای شاد، با حضور والدین و در موضوعات مختلف اجرا می شود، افزود: قصه ها می توانند از نظر تربیت اجتماعی، عاطفی و اخلاقی مؤثر واقع شوند و بسیاری از مقررات، هنجارهای اجتماعی و دستورالعمل های زندگی را منتقل کنند، لذا در این کارگاهها سعی شده با استفاده از بهترین شیوۀ قصه گویی که مشارکت کودک در قصه گویی است بهره برد.

 

وی یادآور شد: بعد از گفتن هر قصه یا هنگام قصه گویی، به کودک فرصت داده می شود به  قصه فکر کند و دربارۀ آن حرف بزند و حتی با تخیلاتش، پایانی برای قصه تصور کند. دوست مهربان کبوترها و قصه های شیرین نماز برای کودکان از جمله قصه های ارائه شده برای کودکان بود. ارائه نقاشی از داستانهای گفته شده نیز از دیگر اقدامات این کارگاههاست که پس از نمایش آثار به بهترین اثر جایزه ای اهدا می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: