کد خبر: 25292
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 مهر 1395 - 10:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در هفته دفاع مقدس برگزار شد

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از 31 شهریور به مدت یک هفته نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی

 به گزارش لیزنا، شهرام خدایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: در آستانه ماه محرم همانطورکه باید فلسفه کربلا در بین جوامع بشری تبیین و تفسیر بشود باید فلسفه دفاع مقدس و دستاوردهای این رویداد عظیم نیز به خصوص در میان جوانان تبیین و تفسیر بشود.  

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به جوانان در راستای مطالعه شرح حال سرداران و گزارش های منتشر شده ایام جنگ اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه های کتاب و عکس دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی استان علاوه بر گرامی­داشت یاد و خاطره هشت سال جبهه های نبرد حق بر علیه باطل، آشنا نمودن نسل سوم و چهارم انقلاب با آرمان ها، اهداف، ایثارگری ها و دلاوری های مردان و زنان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس است.

 

خدایی افزود: کتابخانه های عمومی مرکزی تبریز، کتابخانه های عمومی شهرستان اهر، کتابخانه عمومی شهدای فرهنگی آذرشهر، کتابخانه عمومی تقلین کوزه کنان و کتابخانه عمومی تیل شهرستان شبستر، کتابخانه عمومی اوحدی مراغه ای، کتابخانه عمومی زرنق هریس، کتابخانه عمومی امیرالمومنین ورزقان از جمله کتابخانه های سطح استان می باشند که اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس نموده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع دفاع مقدس، نقد و بررسی کتاب، مسابقه کتابخوانی، جمع خوانی و مسابقه نقاشی، قصه‌گویی، خاطره ‌گویی و فضاسازی کتابخانه‌ها از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در این استان دانست.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: