کد خبر: 25482
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 29 مهر 1395 - 12:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه امام علی(ع) برگزار کرد

شب شعر «سپید» در استان یزد

منبع : لیزنا
نخستین شب شعر «سپید» به مناسبت روز جهانی عصای سفید و با حضور شاعران روشندل استان یزد، 27 مهرماه 95 به همت بخش نابینایان کتابخانه‌ عمومی امام علی(ع) برگزار شد.
 شب شعر «سپید» در استان یزد

به گزارش لیزنا، در ابتدای این مراسم سمانه فتاحی مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی امام علی(ع) با قدردانی از حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات بیان داشت:" این شب شعر به همت بخش نابینایان، همراهی سایر پرسنل کتابخانه و مساعدت‌های جامعه نابینایان شهرستان یزد و در راستای تشویق شاعران جوان و معرفی آنها به جامعه ادبی برگزار شده است."
وی با بیان اینکه زیبایی کلام در اثربخشی آن نقش به سزایی دارد، گفت: "شعر هرچند کوتاه می‌تواند بهترین مضامین را بیان کند و می‌توان ادعا کرد زبان شعر برنده‌ترین زبان‌هاست."


زهرا خراسانی، مجری برنامه و از روشندلان عضو کتابخانه نیز با تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران برپایی این برنامه، گفت: "هنرمندان و شاعران باید با سروده‌ها و سجایای اخلاقی خود، جامعه را به سوی ارزش‌های اسلامی و معنوی هدایت کنند. با توجه به ایام ماه محرم، شاعران حاضر در این نشست ادبی اشعار خود را با مضامین مذهبی و حال و هوای عاشورایی تقدیم حاضران خواهند کرد."


در ادامه این نشست ادبی، شعرای جوان روشندل، زینب قنبریان، فخرالسادات میرحسینی، اکرم امیدی و ساناز سلطانی، سروده‌های خود را قرائت کردند. این محفل ادبی به مناسبت روز جهانی عصای سفید و هفته نابینایان برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: