کد خبر: 26227
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 17 آذر 1395 - 13:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در کتابخانه شهید مطهری بندرعباس نمایشگاه میز بخشش برگزار شد

منبع : لیزنا
بهمناسبت روز دانشجو مراسم اختتامیه نمایشگاه میز بخشش، به نفع کودکان مبتلا به سرطان، با حضور نماینده شورای شهر و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کتابخانه شهید مطهری بندرعباس برگزار شد.
در کتابخانه شهید مطهری بندرعباس نمایشگاه میز بخشش برگزار شد

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان: طوبی ترابی‌پور، مسئول کتابخانه شهید مطهری (ره) بندرعباس  از برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه میز بخشش به نفع کودکان مبتلا به سرطان با حضور نماینده شورای شهر و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و اعضای فعال موسسه وکتابخانه بمناسبت روز دانشجو  در کتابخانه شهید مطهری (ره) بندرعباس خبر داد.

در ادامه کیانوش جهانبخش، نماینده شورای شهر و عضو فعال موسسه ساحل خلیج فارس دلیل اصلی برپایی این میز را یادآوری فرهنگ مهربانی و خیرخواهی در جامعه عنوان کرد و با اشاره به  مشکات بغرنج کودکان مبتلا به سرطان افزود: موسسه ساحل خلیج فارس، در جهت حمایت کودکان مبتلا به سرطان، چند سالی است فعالیت خود را آغاز کرده است و جز با حمایت قشر فرهنگ دوست و دانشجو، ادامه مسیر امکان‌پذیر نخواهد بود.

جهانبخش مهمترین مسئله جامعه امروز بندرعباس را عدم مطالبه‌گری عنوان کرد و گفت: این حس جز با افزایش مطالعه و فرهنگ کتاب‌خوانی تقویت نمی‌شود.


ترابی پور در پایان با تشکر از آقای ضعیفی مسئول کتابخانه دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: میز بخشش از کارهای دستی اعضای کتابخانه شهید مطهری(ره) در کلاسهای فصل تابستان و صنایع دستی اعضای موسسه تشکیل و در 24 آبان روز کتاب و کتاب‌خوانی افتتاح شد.

او افزود  بدلیل استقبال فراوان اعضا و مردم فرهنگدوست هرمزگانی، این میز به مدت 2 هفته تمدید و در روز دانشجو با حضور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خاتمه یافت.

او اظهار امیدواری کرد که این کار فرهنگی ادامه داشته باشد تا علاوه بر کمک به  کودکان مبتلا به سرطان، فرهنگ کتاب وکتاب‌خوانی نیز گسترش یابد.

 

گفتنی است در حاشیه این مراسم کتاب «دو بیتی سها» با حضور نویسنده اثر علی پروین، جمع خوانی و در پایان مراسم این کتاب توسط مولف به همه شرکت کنندگان اهدا شد.

مليحه
|
Iran
|
1395/09/17 - 22:32
0
0
سرکار خانم ترابی، مسوول محترم کتابخانه عمومی مطهری بندرعباس، در عرصه فرهنگی و معرفی کتاب و کتابخوانی بسیار فعالی و پویا می باشد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: