کد خبر: 26471
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 دی 1395 - 10:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه‌های فرهنگی کتابخانه عمومی 9 دی بیرجند

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی 9 دی بیرجند، طی مراسمی، برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه برگزار کرد.
برنامه‌های فرهنگی کتابخانه عمومی 9 دی بیرجند

به گزارش لیزنا، طبق اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، به گفته کتابدار این کتابخانه، خواندن لطیفه و مطرح کردن معماهای قرآنی، معرفی آداب و رسوم مردم بیرجند در مناسبت‌های مختلف، اجرای نمایش، مشاعره و تفأل به دیوان حافظ از جمله برنامه‌های برگزار شده در کتابخانه 9 دی بود.

او گفت: از آنجایی که بیان رسومات زیبا و پسندیده ایرانی که در اسلام نیز بسیار به آن سفارش شده نظیر عیادت از سالمندان و بیماران، ملاقات با خویشاوندان و دوستان و رسیدگی به احوال نیازمندان، به ویژه نیازمندان خویشاوند، از جمله آداب پسندیده و نیکویی است که در پرتو دستورات جامع و کامل اسلام، مردمان ایرانی در شب‌های بلند زمستان به آن اهتمام می‌ورزند، یکی از برنامه‌های ویژه این کتابخانه برای اعضا، توضیح این آداب و سنن بود.

 وی ادامه داد: «کف زنی»، یکی از مراسم خاص مردم استان است که در کتابخانه توسط اعضا انجام شد و در پایان این مراسم، بچه ها با همان کف و میوه پذیرایی شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: