کد خبر: 26831
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 دی 1395 - 10:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه برنامه «یک روز با کتاب» در دبستان روستای آبگشنه استان فارس

منبع : لیزنا
ویژه برنامه «یک روز با کتاب» به همت اداره کتابخانه‌های عمومی ممسنی، در دبستان روستای آبگشنه این شهرستان برگزارشد.
ویژه برنامه «یک روز با کتاب» در دبستان روستای آبگشنه استان فارس

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  اداره‌ کل کتابخانه‌‌های عمومی فارس، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ممسنی ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: در این برنامه که با هدف ترویج کتابخوانی در میان دانش‌آموزان و به‌ویژه دانش‌آموزان روستایی برپا شد، برنامه‌های فرهنگی بسیاری از جمله برپایی مسابقه های مختلف و جذاب، شعر خوانی، مطالعه جمعی، اجرای نمایش بامحوریت محیط زیست و ... انجام شد.

وی همچنین اهدای کتاب را یکی دیگر از برنامه‌های این روز دانست و گفت: در این ویژه برنامه، مردم 70نسخه کتاب به کتابخانه این دبستان اهدا کردند.

نوذری همچنین به معرفی کتاب در این برنامه در قالب نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای اشاره کرد و گفت: در این نشست پنج کتاب «من مامان جونم می خوام» اثر فرینوش رمضانی، «جوجه زرد و حسنی» اثر اسداله شعبانی، «راز و آواز» نوشته مژگان شیخی «آدم کوچولوی گرسنه» اثر پیردلی و «کلید کوچولو» اثر ابراهیم قدردان به اشتراک گذاشته است.

 رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ممسنی در پایان یادآور شد: در تلاشیم با همکاری نهادها و انجمن های مردمی این چنین برنامه ‌را در بیشتر مدارس شهرستان برپا کنیم. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: