کد خبر: 26903
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 بهمن 1395 - 09:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست‌های کتابخوان در البرز

منبع : لیزنا
نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی بعثت چهارباغ و کتابخانه عمومی دکتر معین کرج برگزار شد.
برگزاری نشست‌های کتابخوان در البرز

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی البرز، نشست کتابخوان ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوجبلاغ در کتابخانه عمومی بعثت شهر چهارباغ برگزار شد.

کتابخانه عمومی بعثت با حضور تعدادی اعضای دانش آموز مدرسه دخترانه مهدیه چهارباغ کتابخانه و به همت مجید لکی سهلوانی مسئول کتابخانه عمومی بعثت اقدام به برگزاری نشست کتابخوان کرد.

 حسینی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با حضور تعدادی از اعضای دانش‌آموز کتابخانه عمومی بعثت و به همت مجید لکی سهلوانی مسئول کتابخانه عمومی بعثت، شش نفر از اعضای دانش آموز کتابخانه به معرفی شش کتاب با موضوعات گوناگون پرداختند.

 وی در ادامه افزود: کتابهای «سینما»، « موسیقی» و «تئاتر» نوشته نوریا روکا، «باقرخان» نوشته حسین برمایون، «قصه‌های برگزیده از کلیله و دمنه» نوشته مهدی آذر‌یزدی و «استاد همایی» نوشته احمد عربلو معرفی و تجربه خواندن آن‌ها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد. در پایان مراسم به رسم یاد بود لوح تقدیر و نیز هدیه‌ای به ارائه‌دهندگان کتب مذکور اهداء شد.

نشست کتابخوان ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی کرج در کتابخانه دکتر معین برگزار شد.

حسین ذکریاپور رئیس ادراه کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرج گفت: با حضور تعدادی از اعضای فعال کتابخانه عمومی دکتر معین و به همت فریبا کتابی مسئول کتابخانه دکتر معین، شش نفر از اعضای کتابخانه به معرفی شش کتاب با موضوعات گوناگون پرداختند.

وی در ادامه افزود: کتاب‌های «هفت دختر هفت پسر» نوشته بارباراکهن، «در پهنای شب» نوشته رحمان امینی، «بزرگ‌مردان کوچک» نوشته حسن احمدی، «کودکی نیمه تمام: زندگی و فیلم‌های کیومرث پوراحمد به روایت خودش» نوشته کیومرث پوراحمد، «جادوی دژ : دو داستان بلند برای نوجوانان» نوشته جعفر توزنده، «بلور غرور: مجموعه داستان برای نوجوانان» نوشته علی آقا غفار معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد و در پایان مراسم به رسم یاد بود لوح تقدیر و نیز هدیه ای به ارائه دهندگان کتب مذکور اهداء شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: