کد خبر: 26921
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 بهمن 1395 - 13:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

قصه‌گویی توسط اعضای خردسال کتابخانه برای مادران و دانش‌آموزان در روستای هیزج همدان

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی امام هادی (علیه السلام) روستای هیزج از اجرای برنامه قصه‌گویی توسط اعضای خردسال کتابخانه برای مادران و دانش‌آموزان خبر داد.
قصه‌گویی توسط اعضای خردسال کتابخانه برای مادران و دانش‌آموزان در روستای هیزج همدان

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مسئول کتابخانه عمومی امام هادی(علیه السلام) روستای هیزج، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئول کتابخانه و آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در خصوص قصه‌گویی مصور در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه «حجر بن عدی»، برنامه قصه‌گویی توسط اعضای خردسال برای مادران و دانش‌آموزان در این کتابخانه اجرا شد.

فاطمه سلیمی با اشاره به اینکه «این برنامه با استفاده از صورتک‌های شخصیت‌های قصه که با کمترین امکانات و وسایل ساده ساخته شده بود اجرا شد»، افزود: قصه‌گویی به شکل مصور تاثیر عمیق‌تری بر کودکان دارد.

سلیمی با اعلام اینکه این برنامه با استقبال خوب مادران، دانش‌آموزان و همچنین معلمین روبه رو شد، گفت: محتوای قصه‌های بیان شده آموزنده و کاربردی بود و همچنین شیوه جدید در قصه‌گویی که توسط اعضای خردسال انجام شده به ارزش این برنامه افزود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در پایان قصه از کودکان خواسته شد تا نتایج قصه و آموخته‌های خود را بیان نمایند، افزود: از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم، معرفی کتاب درحیطه تربیتی و روانشناسی، با توجه به نیاز مادران بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: