کد خبر: 26984
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 بهمن 1395 - 15:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان آسیب‌های اجتماعی در اراک

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان آسیب‌های اجتماعی در کتابخانه امام خمینی منطقه کرهرود شهر اراک برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان آسیب‌های اجتماعی در اراک

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، نشست کتاب‌خوان آسیب‌های اجتماعی با محوریت رابطه والدین و فرزندان در کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) منطقه کرهرود شهر اراک برگزار شد.

الهام امانی مسئول کتابخانه امام خمینی(ره) گفت: با توجه به اهمیت نوع رفتار والدین با کودکان به خصوص در سنین نوجوانی و تاثیر عمیق و ماندگار این دوره در شخصیت فرزندان، نشست کتابخوان با مشارکت اعضا و همکاری کادر دبیرستان متانت برگزار شد.

امانی افزود: در این برنامه علاوه بر معرفی کتاب جلسه پرسش و پاسخ حول محور تربیت فرزندان و خانواده موفق با سخنرانی حجت الاسلام احمد مهدی‌زاده سخنران و عضو مرکز فرهیختگان حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد که بسیار مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

در ادامه نیز توسط اعضای فعال کتابخانه امام خمینی کتاب‌هایی با محوریت موضوعی تربیت کودکان، کلید‌های رفتاری فرزندان، نحوه ارتباط  والدین با فرزندان نوجوان و راهکارهای زندگی آرام در کنار فرزندان موفق توسط ارائه دهندگان به شرح ذیل معرفی شد:

«مردان مریخی+زنان ونوسی=بچه های بهشتی» تالیف جان گری؛ «کلید‌های تربیت کودکان و نوجوانان» تالیف آدل فابر؛ «لطفا پدر و مادر خوبی باشید» تالیف محمود نامنی؛ «آیینه‌ام باش» تالیف محمود مرویان؛ «تا فصل گل‌شدن» تالیف محمد رضا شرفی؛ «بنگریم چگونه به کودکان ننگریم» تالیف عبدالعظیم کریمی.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: