کد خبر: 26986
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 بهمن 1395 - 15:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «روزی که آموس بیمار شد» جهت قصه‌گویی توسط والدین برای فرزندان در قروه درجزین همدان معرفی شد

منبع : لیزنا
کتاب «روزی که آموس بیمار شد» در کتابخانه عمومی علامه دهخدا قروه درجزین همدان معرفی و بررسی شد.
کتاب «روزی که آموس بیمار شد» جهت قصه‌گویی توسط والدین برای فرزندان در قروه درجزین همدان معرفی شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مراسم معرفی کتاب «روزی که آموس بیمار شد»، جهت قصه‌گویی توسط والدین برای فرزندان در خانه و جلسه مشاوره خانواده با حضور محمد ترکمان؛ روانشناس و استاد دانشگاه، ویژه والدین با همکاری کتابخانه عمومی علامه دهخدا و مهد کودک مسافر کوچولو قروه درجزین برگزار شد.

محمد بیات، مسئول کتابخانه عمومی علامه دهخدا، گفت: در راستای اجرای طرح معرفی 50 کتاب پیشنهادی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب «روزی که آموس بیمار شد»، توسط معصومه فدایی‌شهاب‌مدرس، مدیر مهدکودک و عضو فعال کتابخانه عمومی علامه دهخدا برای حاضرین معرفی شد.

فدایی در معرفی و بررسی کتاب با اشاره به اینکه «این کتاب، با داستانی مصور و جذاب، مفهوم مهربانی و دوستی را به کودکان می‌آموزد»، افزود: نویسنده اثر تلاش دارد تا ارزش دوستی را به کودکان یادآوری کند و بگوید نتیجه خوبی در حق دیگران، روزی به خود آن‌ها باز می‌گردد.

وی در پایان به بیان خلاصه‌ای از کتاب پرداخت و گفت: «آموس» نگهبان حیوانات در باغ وحش، هر روز با فیل بازی می‌کند، با لاک پشت مسابقه دو می‌دهد، پیش پنگوئن خجالتی ساکت می‌نشیند، به کرگدن که همیشه آب بینی‌اش می‌آید کمک می‌کند تا هنگامی که آموس بیمار می‌شود و...

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: