کد خبر: 27210
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 بهمن 1395 - 16:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه حسینیۀ ارشاد به بیماران روانپزشکی خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهد

منبع : لیزنا
کارشناسان کتابخانه حسینیۀ ارشاد با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی، کتاب‌های مناسب برای این گروه از بیماران معرفی می‌کنند.
کتابخانه حسینیۀ ارشاد به بیماران روانپزشکی خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، این کتابخانه با هدف رشد و توسعه بهداشت و سلامت روان، ارتقای آگاهی، توانبخشی شناختی و روانی و همچنین فراهم آوردن زمانی برای تجربه لذت خواندن و ارتقای روحیه، اقدام به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به بیماران روانپزشکی کرده است.

کارشناسان کتابخانه هر هفته با کتاب‌های مناسب برای این گروه از بیماران، به مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ایران مراجعه کرده و برای بیماران روانپزشکی  اقدام به ارائه خدمات در گروه‌های همخوان کتاب‌خوانی می‌کنند.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، سال‌هاست که در راستای رسالت اصلی خود، ارائه خدمات کتابخانه‌ای به عموم جامعه، تلاش می‌کند و این کار نیز با این هدف آغاز شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: