کد خبر: 27436
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 بهمن 1395 - 11:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه روستایی نیکنام‌ده در شهرستان شمیرانات افتتاح شد

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی نیکنام‌ده در شهرستان شمیرانات با حضور فرماندار شهرستان و مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران افتتاح شد.
کتابخانه روستایی نیکنام‌ده در شهرستان شمیرانات افتتاح شد

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران؛ کتابخانه عمومی نیکنام‌ده بیست و پنجمین کتابخانه روستایی استان تهران روز  شنبه ۲۳ بهمن‌ماه، با حضور عزت الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات، علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، فرید حمدحیدری بخشدار لواسانات،اعضای انجمن کتابخانه های عمومی بخش لواسانات ،دانش آموزان مدارس و کتابداران و مردم روستا  افتتاح و راه اندازی شد.

در این مراسم خانمحمدی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان ضمن افتتاح و بازدید از بخش های مختلف این کتابخانه با تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه بر ضرورت گسترش فضاهای کتابخانه ای در مناطق روستایی تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از دهیاری روستا و اداره کتابخانه‌ها جهت تجهیز و راه اندازی این کتابخانه در خصوص گسترش این کتابخانه ها درمناطق روستایی خواستار همکاری بخشداران و دهیاران شهرستان با اداره کتابخانه ها شد.

 همچنین علی نیکنام ،نیز با تشکر از پیگیریهای بعمل آمده از سوی اداره کتابخانه ها و بخشداری و دهیاری در این امر خداپسندانه در خصوص راه اندازی کتابخانه های جدید در مناطق روستایی در سطح این شهرستان و استان تهران اعلام آمادگی کرد و گفت: این کتابخانه با زیربنای ۲۸۰ متر مربع در زمینی به مساحت بیش از ۵۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۴هزار جلد کتاب است که  بیست و پنجمین کتابخانه روستایی استان تهران و سومین کتابخانه روستایی در شهرستان شمیرانات محسوب می شود. 

در پایان محسنی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان شمیرانات با ارائه گزارشی درباره مشخصات کتابخانه روستایی ابوریحان گفت :این کتابخانه دارای بخش‌های ویژه کودک و نوجوان ،مخزن کتاب ،سالن مطالعه و بخش امانت کتاب و بخش مطالعه نشریات و روزنامه بوده و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری  و همچنین انجمن کتابخانه های عمومی بخش لواسانات  افتتاح شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: