کد خبر: 27541
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 09:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همزمان با نخستین هفته اسفندماه

کتابخانه‌های عمومی با بیش از ۱۴۰۰ برنامه میزبان علاقه‌مندان به کتاب هستند

منبع : لیزنا
بخشی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی کشور در اولین هفته اسفندماه با بیش از ۱۴۰۰ برنامه متنوع فرهنگی برای استفاده اعضاء و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی اعلام شد.
کتابخانه‌های عمومی با بیش از ۱۴۰۰ برنامه میزبان علاقه‌مندان به کتاب هستند

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابخانه‌های عمومی کشور در اولین هفته اسفندماه با برگزاری بیش از ۱۴۰۰ برنامه پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خواهند بود.

کتابخانه‌های عمومی کشور در این هفته با برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون: نشست‌های کتاب‌خوان، کارگاه‌های قصه‌گویی، نشست‌های جمع‌خوانی کتاب، کلاس‌های نقاشی و اوریگامی، نشست‌های معرفی، نقد و بررسی کتاب، شب‌های شعر، کارگاه داستان‌نویسی، بازدید مدارس و مهدهای کودک از کتابخانه‌ها و آشنایی با بخش‌های مختلف و فعالیت‌های کتابخانه‌ها، کلاس‌های آموزش روخوانی و تفسیر قرآن کریم، مسابقات کتابخوانی و نقاشی، کلاس آموزش خوشنویسی و ده‌ها برنامه دیگر پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی هستند.

کتابخانه‌های عمومی همچنین همزمان با ایام فاطمیه با برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، جلسات آشنایی با سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) و نشست‌های موضوعی کتاب‌خوان مرتبط، این ایام را گرامی ‌خواهند داشت.

علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند برنامه‌های مورد نظرشان در نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی به خود را در سایت نهاد کتابخانه عمومی کشور مشاهده و از آن استفاده کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: