کد خبر: 28258
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 - 13:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

چهارمین جلسه ستاد برگزاری جشنواره رضوی در کتابخانه های قزوین تشکیل شد

منبع : لیزنا
چهارمین جلسه ستاد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با حضور اعضای ستاد برگزار شد .
چهارمین جلسه  ستاد برگزاری جشنواره رضوی در کتابخانه های قزوین تشکیل شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان قزوین، رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های استان گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ترویج فرهنگ رضوی، گسترش کتابخوانی و بهره‌مندی از سیرة پاک ائمة معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) از طریق مطالعه کتاب‌های مرتبط برگزار می شود.

وی گفت: از جمله تغییرات صورت گرفته در جشنواره امسال، افزایش تعداد و موضوعات کتاب‌های مسابقه می‌باشد، با توجه به اینکه این جشنواره در راستای تکریم ایام دهه کرامت برگزار می‌شود، لذا منابعی با موضوع حضرت فاطمه معصومه و احمدبن موسی به کتاب‌های جشنواره اضافه شده است.

اسماعیلی در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه تر این دوره از مسابقات، بر جذب همکاری دستگاه ها ونهادهای مختلف در این مسابقات تاکید کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این جلسه همچنین بر اهمیت همکاری کتابداران در برگزاری این دوره از مسابقات تاکید کرده و افزود: چنانچه از هر کتابخانه یک همکار به عنوان رابط اطلاعات و فعالیت های مربوط به جشنواره را با ستاد برگزاری هماهنگ نماید، سرعت و کیفیت برگزاری فعالیت ها افزایش خواهد یافت .

اسماعیلی در پایان گفت: به طور قطع همکارانی که همراهی  وحمایت بیشتری را در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی داشته باشند در کنار اجر معنوی این اقدام، از تقدیر و پاداش مادی نیز برخوردار خواهند بود.

در این جلسه همچنین کارشناس فرهنگی اداره کل، کارشناس منابع، کارشناس انجمن ها، کارشناس امور کتابخانه ها و معاونت اداره کل کتابخانه های عمومی استان، گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام شده در راستای جشنواره را ارائه داده و راهکارهای افزایش این اقدامات را بررسی کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: