کد خبر: 28699
تاریخ انتشار: شنبه, 06 خرداد 1396 - 14:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان

کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان شیراز میزبان ویژه برنامه «10قصه، 10روز» می‌شود

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان از اجرای ویژه برنامه‌ای با عنوان «هدیه ما به شما: ده قصه در ده روز و هدیه شما به ما: نقاشی با موضوع امام رضا (ع)» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان شیراز میزبان ویژه برنامه «10قصه، 10روز» می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس، محبوبه خراسانی نسب ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در این برنامه که به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، از امروز (6خردادماه) ساعت 17 و به مدت 10روز برگزار می‌شود، هر روز یک قصه از کتاب «10قصه از امام رضا (ع)‌برای بچه‌ها«‌ از کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی توسط مسئول کتابخانه قصه‌گویی می‌ِشود و کودکان در برگه‌های مخصوص جشنواره کتابخوانی رضوی آن قصه را نقاشی خواهند کرد.

مسئول کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان با اشاره به دیگر برنامه‌های این ده روز، افزود: از دیگر برنامه‌هایی که در طی این ده روز اجرا خواهد شد، اهدای لوح فشره صلوات خاصه امام رضا (ع) و تقدیم سربند جشنواره کتابخوانی رضوی به کودکان است.

وی هدف از اجرای این برنامه را جذب هرچه بیشتر کودکان به کتابخانه در فصل تابستان دانست و افزود: شرکت کودکان عضو کتابخانه در جشنواره کتابخوانی رضوی و اعلام برنامه‌های کتابخانه همچون برگزاری کلاس‌های نقاشی، خوشنویسی، قصه گویی در ایام تابستان از دیگر اهداف برپایی این برنامه است.

 

خراسانی‌نسب در پایان بیان کرد: این برنامه تاکنون از سوی کودکان هنرجو در نگارخانه استاد محمدمهاجر و مهدکودک‌ها و مدارس اطراف کتابخانه مورد استقبال واقع شده است و پیش‌بینی می‌شود تعداد کثیری از کودکان شیرازی در این برنامه حضور یابند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: