کد خبر: 28918
تاریخ انتشار: شنبه, 27 خرداد 1396 - 14:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همزمان با آغاز فصل تابستان

هفت‌هزار نشریه در کتابخانه‌های مشارکتی فارس توزیع می‌شود

منبع : لیزنا
کارشناس منابع اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس از اختصاص هفت هزار جلد نشریه در قالب صد عنوان نشریه به تمامی کتابخانه‌های مشارکتی فارس خبر داد.
هفت‌هزار نشریه در کتابخانه‌های مشارکتی فارس توزیع می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عقیل فیاضی با اعلام این خبر افزود: این نشریات در قالب صد عنوان نشریه است که بیشتر آن‌ها با موضوع‌های عمومی همچون روان‌شناسی، خانواده، سلامت، ادبیات، تربیتی، ورزشی، سینما، هنر وغیره برای بهره‌برداری در اختیار کتابخانه‌های مشارکتی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نشریات همگی مجلات تازه چاپ شده و مربوط به سه‌ماه اول سال جاری می‌باشند، عنوان کرد: در حال حاضر 39 کتابخانه مشارکتی در فارس وجود دارد که بیشتر آن‌ها در زندان‌ها، پادگان‌ها و کتابخانه‌های تحت پوشش اداره اوقاف و امور خیریه استان هستند  و به نشریات در موضوع‌های عمومی نیاز دارند.

وی با تصریح اینکه توزیع این نشریات آغاز شده است، افزود: در حدود نیمی از این نشریات تاکنون میان کتابخانه‌های مشارکتی توزیع شده است و مابقی نیز در هفته‌ آتی در دیگر کتابخانه‌های مشارکتی و برخی از کتابخانه‌های عمومی نهادی تازه‌تأسیس شیراز توزیع خواهد شد.

 

کارشناس منابع اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس در پایان یادآور شد: توزیع نشریات مورد نیاز کتابخانه‌های مشارکتی در حالی صورت گرفته است که در سال جاری و همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، چندین سری از کتاب‌های این جشنواره نیز به کتابخانه‌های مشارکتی فارس اختصاص داده شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: