کد خبر: 28933
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 خرداد 1396 - 13:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جمع‌خوانی کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» با حضور علاقه‌مندان یاسوجی

منبع : لیزنا
کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» توسط کارشناسان در کتابخانه آیت‌الله ملک حسینی یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد، معرفی و جمعی‌خوانی شد.
جمع‌خوانی کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» با حضور علاقه‌مندان یاسوجی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نوشته محمدرضا شرفی به کوشش کارشناسان اداره کل شهرستان یاسوج در فضای صمیمی کتابخانه آیت‌الله ملک‌حسینی، معرفی و جمع‌خوانی شد.

 این کتاب  به اندیشه و سیره علمی و عملی امام رضا(ع)  در عرصه‌هایی چون  مهارت‌های ذهنی  و شناخت مهارت‌های ارتباطی، اجتماعی و  خانوادگی و تربیتی پرداخته است.

همچنین ارائه رهنمودهای امام رضا(ع) با موضوع مهارت‌های زندگی و نگاه کلی و جامع ایشان به مسائل می‌تواند با رویکردی تعمیمی با مهارت‌های زندگی پیوند خورده و مورد استفاده قرار گیرد.

 

کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» از منابع هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی است که توسط مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی تهیه و تدوین‌شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: