کد خبر: 29475
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 14:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دومین نشست دوره‌ای کتاب‌خوان کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد

منبع : لیزنا
کتابخانه مرکزی ارومیه دومین نشست دوره‌ای کتاب‌خوان خود را با حضور جمعی از علاقه‌مندان به کتاب برگزار کرد.
دومین نشست دوره‌ای کتاب‌خوان کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، دومین نشست دوره‌ای کتاب‌خوان کتابخانه مرکزی ارومیه با حضور اعضاء و جمعی از علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی در این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست کتاب‌های «آیین سرنوشت‌سازی و شکوفایی آرزوها» نوشته وین دایر، «والیبال: تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها» نوشته جوئل دیرینگ، «سه‌شنبه‌ها با موری» نوشته میچ آلبوم، «امام رضا(ع) و زندگی» نوشته مهدی غلامی، «رساله در تاریخ ادیان» نوشته میرچیا الیاده، «نارین» نوشته لیلا مردانی، «ناطوردشت» نوشته جی دی سالینجر، و «بادبادک باز» نوشته خالد حسینی معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

نشست‌های دوره‌ای کتاب‌خوانِ کتابخانه مرکزی ارومیه به صورت ماهیانه در این کتابخانه برگزار و شرکت در این نشست‌ها برای عموم آزاد است.

 

گفتنی است سلسله نشست‌های کتابخوان با هدف بهره‌مندی علاقه‌مندان کتابخوانی و تمامی اقشار جامعه از کتاب در کتابخانه‌ها و مدارس برگزار می‌شود. در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و سایر علاقه‌مندان به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: