کد خبر: 29814
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 08:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 نشست جمع خوانی کتاب تن تن و سند باد در کلات خراسان رضوی

منبع : لیزنا
 نشست جمع‌خوانی کتاب «تن‌تن و سندباد» از سری کتاب‌های طرح کتاب‌خوان ماه، به همت کتابداران کتابخانه عمومی علامه جعفری کلات در عمارت کاخ خورشید این شهرستان برگزار شد.
 نشست جمع خوانی کتاب تن تن و سند باد در کلات خراسان رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، نشست جمع‌خوانی کتاب «تن‌تن و سندباد» از سری کتاب‌های طرح کتاب‌خوان ماه، به همت کتابداران کتابخانه عمومی علامه جعفری کلات در عمارت کاخ خورشید این شهرستان برگزار شد.

این نشست با حضور کودکان و نوجوانان و نیز استقبال خوب گردشگران خردسال مجموعه تاریخی کاخ خورشید همراه بود.

 

گفتنی است، «تن‌تن و سندباد» اثری خیالی و استعاری از تقابل دو شخصیت تن‌تن و سندباد به نمایندگی از دو فرهنگ غرب و شرق است. در بخشی از کتاب آمده است: علاءالدین پرسید: «چطور از آسمان حمله کرده‌اند؟» پیرمرد آهی کشید و گفت: «می‌گویند با ماهواره. صنعت این قرن است. آن‌ها این بار از بالا به سرزمین قصه‌های مشرق زمین حمله کرده‌اند. می‌گویند قصد کرده‌اند با این دستگاه همه‌چیز ما را عوض کنند. می‌خواهند رنگِ‌ رو، زندگی، حرف زدن، راه رفتن، خوردوخوراک، پوشاک و همه‌چیز ما را به جانبی که خودشان صلاح می‌دانند ببرند».

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: