کد خبر: 29900
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 09:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

قفسه جوایز در بخش کودک کتابخانه دکتر معین کرج ایجاد شد

منبع : لیزنا
با همت مسئول کتابخانه دکتر معین کرج و خیرین در بخش کودک این کتابخانه قفسه ویژه  جوایز برای  کودکان و خردسالان در نظر گرفته شد.
قفسه جوایز در بخش کودک کتابخانه دکتر معین کرج ایجاد شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز؛ فریبا کتابی مسئول کتابخانه دکتر معین کرج  برای جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به کتابخانه، در ابتکاری جالب اقدام به راه اندازی قفسه جایزه ویژه بخش کودک کتابخانه دکتر معین کرج کرد.

کتابی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد؛ کودکان و نوجوانان همواره طیف وسیعی از جامعه کتابخانه عمومی را شکل می دهند. جذب این قشر از جامعه به کتابخانه ضمن جذب والدین آنها، بستری برای رشد و تعالی اعضایی دانش پژوه ایجاد می کند که می توانند در آینده منشاء اثر باشند. کتابخانه ها و کتابداران باید به شیوه های مختلف در پی جذب این گروه جوان و پرانرژی به کتابخانه باشند و به کمک شیوه های مبتکرانه، جدید، متنوع و به روز، لذت مطالعه را به آنان بچشانند و عادت به مطالعه را در وجودشان مانا و همیشگی نمایند.

 

وی در ادامه افزود؛ جوایز این قفسه ویژه توسط خیرین تهیه و در اختیار کتابخانه قرار داده می شود.  مسئول و کتابداران کتابخانه دکتر معین کرج متناسب با برنامه ها و مناسبت های متفاوت به کودکان و نوجوانان اجازه می دهند که از بین جوایز موجود در قفسه جایزه ای انتخاب کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: