کد خبر: 30039
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 11:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتابخوان در پیشوا

منبع : لیزنا
سیزدهمین نشست کتابخوان در کتابخانه پانزده خرداد  ویژه کودکان و نوجوانان شهرستان پیشوا برگزار شد.
برگزاری نشست کتابخوان در پیشوا

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پیشوا، به همت کتابداران کتابخانه 15 خرداد سیزدهمین نشست کتاب خوان کتابخانه ای ویژه کودکان و نوجوانان شهرستان پیشوا ؛ باحضوردوستداران کتاب و کتابخوانی  ، فعالین فرهنگی، اعضای کتابخانه و علاقمندان به حوزه کتاب و مطالعه در محل کتابخانه 15 خرداد برگزار شد.

در ابتدای جلسه فرخ الدین قاسمی مسئول کتابخانه به بیان اهداف برگزاری این نشست پرداخت و مطالعه و کتابخوانی را یکی از شاخص های توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد.

 

 در این نشست کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب نوشته مهدی آذر یزدی، کتاب جام جهانی در جوادیه نوشته داود امیریان، کتاب نازگل و گل بانو نوشته مریم جباری ،کتاب میرا نوشته کریستوفر فرانک،  کتاب حکایت هایی ازکلیله و دمنه نوشته زینب یزدانی و کتاب رقص شیران نوشته محمد رضا یوسفی معرفی و بازخوانی شد . در پایان از ارائه دهندگان تقدیر شد .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: