کد خبر: 30041
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 11:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به مناسبت  سالروز تأسیس کتابخانه عمومی گنجینه معرفت شهر اردکان

نشست کتاب‌خوان و جمع‌خوانی در کتابخانه برگزار شد

منبع : لیزنا
پنجمین نشست کتاب‌خوان شهرستان سپیدان و نشست جمع‌خوانی کودکان در کتابخانه عمومی گنجینه معرفت اردکان برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان و جمع‌خوانی در کتابخانه برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه های عمومی فارس، به مناسبت گرامیداشت سالرزو تأسیس کتابخانه عمومی گنجینه معرفت شهر اردکان، نشست کتابخوان در بخش مرجع کتابخانه برگزار شد. این برنامه که روز 25 مردادماه و با شرکت اعضاء، علاقه مندان و مادران سپیدانی با هدف معرفی کتاب های خوانده شده و با اشتراک شش عنوان کتاب توسط شرکت کنندگان انجام گرفت.

در ابتدا سعیده کوثری به معرفی کتاب «یاسین کلید قفل های شکسته» نوشته روح الله علی آبادی پرداخت و مریم ادیب پور کتاب «پایی که جا ماند» اثر ناصر حسینی پور را ارائه کرد. همچنین کتاب‌های «مرزهایی برای کودکان» نوشته رابرت جی مکنزی؛ «اخلاق در خانه» اثر حسین مظاهری، «بانوی ملکوت» به قلم علی کریمی جهرمی و «من دیگه دروغ نمیگم» نوشته زهرا اعتمادی به ترتیب توسط اعظم مهران فر، زهرا غفاری، مینا رئیسی و مریم غفاری نوجوان کتاب‌خوان کتابخانه به اشتراک گذاشته شد.

 

همچنین در این روز ، جلسه صمیمی قصه گویی به همراه مسابقه نقاشی مادر و کودک در بخش کودک کتابخانه عمومی گنجینه معرفت با شرکت بیش از 30 نفر از علاقه مندان کودک برگزار شد که در این گردهمایی کتاب «تن تن و سند بادنامه» نوشته محمد میرکیانی به همت کودکان و نوجوانان شرکت کننده جمع خوانی و معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: