کد خبر: 30571
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 شهریور 1396 - 14:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نقد و بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
نشست نقد و بررسی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» با حضور حمید حسام، نویسنده اثر و جواد کامور بخشایش به عنوان منتقد، در کتابخانه عمومی شهید چمران برگزار می‌شود.
کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نقد و بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابخانه عمومی شهید چمران تهران، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ سه‌شنبه ۲۸ شهریور میزبان برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» روایت خاطرات سردار جانباز میرزا محمد سلگی، فرمانده گردان ۱۵۲ حضرت اباالفضل علیه السلام لشکر انصارالحسین، خواهد بود.

در این نشست که با حضور جمعی از فعالان و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و ادبیات دفاع مقدس برگزار می‌شود، حمید حسام به عنوان نویسنده اثر و جواد کامور بخشایش به عنوان منتقد، درباره ویژگی‌ها و جنبه‌های مختلف این کتاب سخنرانی خواهند کرد.

میرزامحمد سُلگی فرمانده گردان ۱۵۲ حضرت ابالفضل‌ (ع) لشگر ۳۲ انصارالحسین بود. وی از ۲۲ سالگی در جبهه‌های غرب و جنوب جنگ تحمیلی حضور یافت و در این مدت پنج بار مجروح شد که در آخرین مجروحیت هر دو پای خود را از دست داد و همچنین از ناحیه پهلو و دست چپ هم آسیب دید.

لازم به ذکر است کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» ادر سال ۱۳۹۳ از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد و تقریظ مقام معظم رهبری بر این اثر نیز در بهمن ماه سال ۱۳۹۵، در مراسم ششمین پاسداشت ادبیّات جهاد و مقاومت در حسینیه‌ امام خمینی (ره) شهر همدان رونمایی شد.

 

علاقه مندان برای شرکت در نشست نقد و بررسی این کتاب می توانند به نشانی: تقاطع جلال آل احمد و شیخ فضل الله نوری، پارک ورزش، کتابخانه عمومی شهید چمران مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: