کد خبر: 30687
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 12:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب عاشورایی در کتابخانه های منطقه 5

منبع : لیزنا
نمایشگاه کتاب عاشورایی به مناسبت ماه محرم تا پایان دهه اول این ماه در راستای ترویج فرهنگ حسینی در کتابخانه های منطقه 5 برپا است.
نمایشگاه کتاب عاشورایی در کتابخانه های منطقه 5

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، در نمایشگاه کتاب عاشورایی که همزمان با برگزاری ویژه برنامه های جلوه سوگ این منطقه، از یکم مهرماه برپا شده است، کتاب هایی با موضوع نهضت عاشورا و زندگی نامه امام حسین(ع) و یاران و اصحاب با وفای آن حضرت در معرض بازدید و استفاده اعضای کتابخانه و دیگر شهروندان علاقمند قرار دارد.

این نمایشگاه ها همه روزه از ساعت 9 تا 18 در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیروی از زندگی حسینی، معرفی تازه های کتاب با موضوع محرم و واقعه عاشورا و هم چنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کتابخانه های تابعه مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 برپا است.

 

علاقمندان برای بهره مندی می‌توانند به کتابخانه‌های فردوس، شیخ فضل الله نوری(مجتمع فرهنگی هنری نور)، میثاق، شهدای حصارک، کوثر(خانه فرهنگ آیه)، شیخ هادی نجم‌آبادی(فرهنگ‌سرای معرفت) و علامه جعفری(ره) مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از این ظرفیت، می‌توانند با شماره های کتابخانه فردوس: 44081043، کتابخانه شهدای حصارک: 44832747، کتابخانه علامه جعفری: 44091043، کتابخانه میثاق: 44082461، کتابخانه کوثر: 44656424، کتابخانه شیخ فضل الله نوری: 44066751 و کتابخانه شیخ هادی نجم آبادی:44304858 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: