کد خبر: 30706
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 14:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه روشندلان در کتابخانه عمومی مصطفی خمینی اسلامشهر

منبع : لیزنا
 نشست کتاب‌خوان ویژه اعضای روشندلِ کتابخانه عمومی  مصطفی خمینی اسلامشهر با حضور جمعی از اعضای کم‌بینا و نابینای این کتابخانه و با معرفی «۶»کتاب برگزار شد.
برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه روشندلان در کتابخانه عمومی مصطفی خمینی اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر ، به همت جمال لطفی کتابدار بخش نابینایان کتابخانه  مصطفی خمینی،

در این نشست کتاب‌های «امویان نخستین دودمان حکومت گر در اسلام» نوشته جرالد هاوتينگ ، توسط جمال لطفی(کتابدار بخش نابینایان )؛ «آئین دادرسی مدنی» نوشته عبداله شمس، توسط باقر قلی؛ « دا »  نوشته سیده زهرا حسینی، توسط قاسم سلیمی؛ «شاعرآینه ها» نوشته محمد رضا شفیعی کدکنی، توسط حسین مرادی نسب؛ «راز های در باره مردان که هرزنی باید بداند» نوشته باربارا دی آنجلیس، توسط سمانه میرزائی و «آن روزها» نوشته طه حسین ، توسط یونس صدری معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

بخش نابینایان کتابخانه عمومی مصطفی خمینی با بیش از ۳70 عضو نابینا دارای 200 عنوان کتاب بریل و ۶هزار و 0۰۰ کتاب گویا است. همچنین در این کتابخانه تجهیزات و امکانات مناسبی برای تبدیل منابع چاپی به کتاب گویا وجود دارد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: