کد خبر: 30716
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 21:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رشد ۹۵ درصدی پروژه ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان بیله سوار اردبیل

منبع : لیزنا
فرماندار شهرستان بیله سوار استان اردبیل از رشد ۹۵ درصدی پروژه ساخت کتابخانه مرکزی این شهرستان و افتتاح آن هم‌زمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
رشد ۹۵ درصدی پروژه ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان بیله سوار اردبیل

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله سوار در جلسه‌ای که با حضور رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و معاون اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد، با اشاره به اتمام مراحل ساخت و تکمیل کتابخانه مرکزی بیله سوار تا اواسط پائیز، تجهیز این کتابخانه را مهم‌ترین اولویت برای راه‌اندازی کامل این مرکز دانست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با تقدیر از حمایت‌ها و پیگیری‌های فرماندار شهرستان بیله سوار، کتابخانه مرکزی این شهرستان را پس از کتابخانه مرکزی اردبیل بزرگ‌ترین کتابخانه استان دانست و گفت: در صورت افتتاح این کتابخانه، شاهد جهش کمی و کیفی قابل‌توجهی در خدمات فرهنگی و کتابخانه‌ای به مردم شهرستان بیله سوار خواهیم بود.

عزیزخانی، مردم مرزنشین شهرستان بیله سوار را شایسته دریافت بهترین خدمات دانست و افزود: این منطقه مرزی، باید تا حد توان از لحاظ زیرساخت‌های فرهنگی تقویت و حمایت شود.

وی با اظهار امیدواری نسبت به ساخت کتابخانه‌های مرکزی در سایر شهرستان‌های استان، اعتبارات تخصیص‌یافته از طرف فرمانداری‌ها و مشارکت خیرین فرهنگ دوست را دو منبع مالی عمده برای ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی کتابخانه‌ای دانست و تصریح کرد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد شروع مراحل ساخت کتابخانه عمومی روستای انجیرلو شهرستان بیله سوار نیز خواهیم بود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه، ضمن تقدیر از همت پیمانکار پروژه، از پیشرفت عمرانی ۹۵ درصدی این کتابخانه خبر داد و گفت: کتابخانه مرکزی بیله سوار، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی استان بشمار می‌رود که تجهیز آن گام بعدی برای راه‌اندازی و بهره‌برداری  نهائی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: