کد خبر: 30740
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 مهر 1396 - 20:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه برنامه «دورهمی با کتاب» در کتابخانه عمومی علامه امینی قم برگزار شد

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی علامه امینی قم با برگزاری ویژه برنامه «دورهمی با کتاب» شامل: مراسم شعرخوانی، نشست جمع‌خوانی، نشست کتاب‌خوان، نشست ضرب‌المثل‌خوانی، کارگاه آموزشی نمایش خلاق و کارگاه ساخت کاردستی، پذیرای جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه شد.
ویژه برنامه «دورهمی با کتاب» در کتابخانه عمومی علامه امینی قم برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم، در ابتدای ویژه برنامه «دورهمی با کتاب» کتابخانه عمومی علامه امینی قم، مراسم شعرخوانی از شعرِ «غدیر» برگرفته از کتاب «پنجره‌های آسمان: ۷۲ شعر درباره‌ معصومین(ع)» سروده‌ بابک نیک‌طلب به صورت فردی و گروهی، با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه برگزار شد.

نشست جمع‌خوانی کتاب‌های «قصه‌های تصویری از جوامع‌الحکایات: مار و آتش» و «سلیمان و خارپشت» به همراه نشست ضرب‌المثل‌خوانی کتاب «مثل‌ها و قصه‌هایشان: قصه‌های شهریور» نوشته‌ مصطفی رحماندوست نیز با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با ضرب‌المثل های فارسی و ادبیات عامه و کهن ایران‌زمین، برنامه دیگر این دورهمی کتاب بود.

کارگاه آموزشی نمایش خلاق ویژه برنامه «دورهمی کتاب» این کتابخانه نیز با داستان «دعای با برکت» برگرفته از کتاب «خوشبخت‌ترین مرد دنیا: قصه‌هایی از زندگی امام موسی کاظم(ع)» با هدف معرفی کتاب و آشنایی با زندگی معصومین (ع) برگزار شد.

و در نهایت نیز کارگاه ساخت کاردستی با آموزش تهیه نشانگر کتاب به شکل‌های «پاندا» و «سیب کاغذی» به کودکان، خاتمه‌بخش ویژه برنامه «دورهمی با کتاب» کتابخانه عمومی علامه امینی قم بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: