کد خبر: 30858
تاریخ انتشار: شنبه, 15 مهر 1396 - 09:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دو نمایشگاه برای روز جهانی کودک در کتابخانه حسینیه ارشاد

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حسینیه‌‌ ارشاد دو نمایشگاه با موضوع کودک و به مناسبت روز جهانی کودک برگزار می کند.
دو نمایشگاه برای روز جهانی کودک در کتابخانه حسینیه ارشاد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه حسینیه‌‌ ارشاد، این کتابخانه به مناسبت روز جهانی کودک از 15 تا 16 مهر ماه، نمایشگاهی از منابع موجود در کتابخانه و از تاریخ 16 تا 23 مهر ماه نمایشگاه نقاشی نقاشان کوچک ادب در پاریس قرن نوزدهم برپا می‌کند.

در سال 1946 بعد از جنگ جهانی دوم در اروپا مجمع عمومی سازمان ملل به‌منظور حمایت از کودکان سازمانی به نام یونیسف را ایجاد کرد که نخست «انجمن بین‌المللی ویژه کودکان سازمان ملل» نام گرفت. در سال 1953 یونیسف یکی از بخش‌های دائمی در سازمان ملل متحد شد و روز 8 اکتبر روز جهانی کودک نام‌گذاری شد. وظیفه انجمن کمک به کودکان، مراقبت از آنها و همین طور برآوردن نیازهای اولیه آنها در سالهای ابتدایی زندگی و ترغیب والدین به تعلیم فرزندان است.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۲۲۸۶۶۴۶۵ تماس حاصل نموده و یا از طریق این آدرس سؤالات خود را با کتابدار آنلاین مطرح نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: