کد خبر: 31081
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 مهر 1396 - 20:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با شعرهای شکوه قاسم‌نیا کودکان را بهتر بخوابانید

منبع : لیزنا
کتاب «مامان می‌خوام بخوابم» سروده شکوه قاسم‌نیا در نوبت چاپ چهارم روانه بازار کتاب شد.
با شعرهای شکوه قاسم‌نیا کودکان را بهتر بخوابانید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، کیفیت و کمیت تعامل گفتاری بین والدین و کودکان بر روی رشد گفتار و زبان آنها تأثیر می‌گذارد. والدین باید تحریک گفتار را زود هنگام و در فاصله کوتاهی پس از تولد کودک آغاز کنند، چراکه برخورداری از کلام روان، هنری است که آموختن آن از بدو تولد آغاز می‌شود. خواندن شعر و ترانه های کودکانه و یا لالایی های قبل از خواب تأثیر زیادی در پرورش توانایی تکلم کودکان دارد. بهتراست والدین از همان ماه های اول تولد، در هنگام به آغوش گرفتن کودک با صدای کودکانه و ملایم شعرهای ساده، کوتاه و ریتمیک را بخوانند.

در این کتاب شعرهای شکوه قاسم نیا همراه تصویرهای زیبا و مرتبط با سروده‌ها کلامی آهنگین و دلنشین ایجاد کرده که باعث می‌شود کودک مشتاقانه بخوابد. این کتاب بر اساس کتابی از آنته بتز می‌باشد.

مامان می‌خوام بخوابم در نوبت چاپ چهارم، تیراژ 1650 نسخه، قطع رحلی و قیمت 20هزار 000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

 برای تهیه این كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی  نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

www.ghadyani.org

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: